Electroputere VFU Pașcani a finalizat reparația capitală a ramei 31, Siemens Desiro „Săgeata Albastră”

Electroputere VFU Pașcani a atins un nou prag important în cadrul contractului cu CFR Călători, finalizând reparația capitală a ramei cu numărul 31 din seria Siemens Desiro SR20D, cunoscută și sub numele de „Săgeata Albastră”. Acest proiect reprezintă un pas semnificativ în procesul de modernizare a flotei feroviare din România.

„Săgeata Albastră” 31 din 50, gata să reintre în circulație

„În ritm constant, continuăm recondiționarea trenurilor din România! Automotorul Desiro cu numarul 31 ( AM 2064 ) a trecut printr-un proces complex de reparație și este gata să revină în circulație”, transmite joi Electroputere VFU Pașcani.

Potrivit unui comunicat anterior al Grampet Group, acordul cadru semnat cu transportatorul naţional feroviar de călători are ca obiect recondiţionarea celor 50 de automotoare Desiro, care se află în exploatare de peste 14 ani, şi necesitau intervenţii majore pentru a reveni în serviciu.

Revizia capitală (R9) a automotoarelor Siemens Desiro SR20D reprezintă un proces complex. Acesta presupune demontarea şi verificarea tuturor subansamblelor, inclusiv osiile şi boghiurile, repararea instalaţiilor de climatizare, încălzire şi alimentare electrică, restaurarea interiorului, inclusiv tapiţeria şi scaunele, repararea sistemelor de combustibil, frânare şi comunicare, precum şi curăţarea, repararea şi revopsirea caroseriei pentru protecţie şi un aspect modern.

Revizia capitală (R9) a automotoarelor Siemens Desiro SR20D (Săgeata Albastră) reprezintă un proces complex, potrivit Electroputere VFU Pașcani. Acesta presupune demontarea şi verificarea tuturor subansamblelor, inclusiv osiile şi boghiurile, repararea instalaţiilor de climatizare, încălzire şi alimentare electrică, restaurarea interiorului, inclusiv tapiţeria şi scaunele, repararea sistemelor de combustibil, frânare şi comunicare, precum şi curăţarea, repararea şi revopsirea caroseriei pentru protecţie şi un aspect modern.

Procesul de revizie capitală desfăşurat la uzina Electroputere VFU Paşcani implică echipe de zeci de specialişti şi durează aproximativ 90 de zile pentru fiecare automotor.

Până în prezent, 12 automotoare Săgeata Albastră recondiţionate au fost reintroduse în serviciul public în 2023, un număr de 15 automotoare în 2024, iar anul acesta au fost finalizate deja patru şi se lucrează intens la celelalte, pentru a se respecta angajamentul agreat, potrivit datelor Grampet Group, ce deține uzina de la Pașcani.

Sursă Informateca.ro: Sursa ta de informații actualizate și credibile

Denisa
Denisahttps://ghidulnational.ro
Sunt Denisa, redactor la ghidulnational.ro, un spațiu unde lifestyle-ul prinde viață prin articole pline de inspirație. Scrisul este pentru mine mai mult decât o meserie – este o modalitate de a conecta oamenii cu idei și perspective noi. Cu experiență în domeniul editorial, îmi dedic timpul pentru a oferi cititorilor conținut relevant, util și mereu actualizat.

Categorii

Din aceiași categorie
Related

Gest extrem în Parlamentul Franței: un deputat de dreapta s-a sinucis

Gest extrem în Parlamentul Franței: Olivier Marleix, deputat francez...

Polonia mobilizează armata la granițele cu Germania și Lituania

Polonia a anunțat că va desfășura până la 5.000...

Președintele iranului susține că Israelul l-a vizat cu bombe! „Au eșuat”

Președintele iranului Masoud Pezeshkian a declarat că a fost...

Review POCO F7 Pro – Rapid, echilibrat și surprinzător de accesibil

POCO F7 Pro promite să aducă performanță de top...